Küsida võib kõike!

Peale pikki heietusi ja tellimusi ja mõtisklusi ja kahtlemisi ja särki-värki-mummulist-maikat…olen otsustanud oma mehisema poole letti lasta ja klaviatuur üle anda.

Jah, Bharad blogima.

Et ta siin aga lihtsalt lulli ei lööks ja ainult soome metal bändidest ei kirjutaks, peab teda natuke piirama ja mis parem moodus selleks, kui intervjuu formaat!
Kuna mina pean nagunii oma pead pidevalt vaevama teemade ja sisutühj tihedate postitustega nagu korralik kolumnist, siis taaskord – teie, sõnaahned blogilugejad – saate kaasa lüüa kampaanias:

Küsida võib kõike – pihitoolis Bharad.

Laske oma küsimused smsi, e-maili, kommentaariumisse, orkutisse, facebooki või tuviposti – igatahes, laske tulla. Kui küsimusi saab piisavalt, lasen ta vastama, pildistan ja filmin ja küsin kommentaare ja panen selle kõik siia üles. :)

Küsimused saata:
-Tel. +919916855572
-E-mail:
alice_imedemaal@hotmail.com
-Annika L (orkutis)
-Annika Laas (facebook)
…kui keegi tõesti tigupostitada tahab, siis tuleb ilmselt teine osa intervjuule, aga miks ka mitte…
-#21, 2nd Main, Coconut Garden, Arekere, Bannerghatta Road, Bangalore 560076.

Üks vastus

  1. Ma mõtlesin, et mida ma küsiks.
    Ja siis mõtlesin veel.
    ja siis meenus et isegi ta patsi katsumise küsimiseks kogusin julgust terve nädala:D

    Ja siis mul tuli küsimus. Mõtlesin, et meie vaatame neid eemalt ja ahhetame kastidest rääkides ja itsitame seda okei-peajõnksutamist nähes.

    Aga kas nemad ka näevad meis midagi imelikku?
    mõnda eestimaalast on ta ju juba näinud kah:D

Lisa kommentaar