Kord nelja aasta jooksul e. Mis toimub!

Õu!

Teeme haruldase kuupäeva puhul vahekokkuvõtteid, sest veebrikuu on üsna tegus olnud, kui ma nüüd pead sügan ja järele mõtlen. Ja ilmselt hoog niipea ei rauge.

1) Palju-palju tööd tehtud nii raha- kui eneseteostuse teenimise eesmärkidel.
2) Palju sotsiaalseid sagimisi on olnud ja paljude toredate inimestega on kokku saadud.

Mingem täpsemaks.

3) ACTA noorem vend autoriõiguslus sai mu kätte!
Ükspää oli mul e-postis kiri WordPressi tegelastelt, kes ütlesid, et minu blogis on ebaõiguslikult kasutatud autoriõigustega kaitstud fotot ja, kuigi mul on õigus see otsus vaidlustada, peaksin ma seda tahtma teha, võetakse hetkel foto minu blogist ja nende serverist maha. Muud jama ei kaasnegi.
Kaevusin siis blogisügavustesse, aastasse 2009, kus mainit’ piltmaterjal olla olnud ja õnneks – tänu oma ema suurepärasele dubleerimis-arhiveerimistööle (ehk mappide viisi minu blogi väljaprintimisele) – leidsin ka kõnealuse kuritöö asitõendid.

See oli pilt tšillipipardest.

P.S. Mitte nendest!
(autoriõigused pildile olemas)

Tegemist oli postitusega, kus ma India stereotüüpe kinnitasin või ümber lükkasin…ja seal oli illustratsiooniks foto kolmest kuivetunud piprakaunast, mis kellelegi nüüd jalgu jäi!

Igaks petteks tegin pildi ainult kahest,
muidu eelmise foto autor vaatab,
et panin sama pildi jälle üles.

(autoriõigused pildile olemas)

Vat siis. Tuleb ikka väga ettevaatlik olla selle internetitamisega. Ootan hirmuga, millal TallEgg oma kanasüdamepildi jõuga mu reklaamtahvel-blogist maha kisub…

4) Tore ülla oli see, kui paar päeva tagasi võttis minuga ühendust üks kena inimene Vikerraadiost ja uuris, kas tahaksin India elust-olust rääkima minna.
Ikka tahan, hirmsasti tahan. Loodan, et see liin ei katke ja ühel päeval minu kraapiv-kihistavat tämbrit raadiost kuulda võite.

5) Üks teine liin läks ka jälle lahti, kuigi olin juba peaaegu käega löönud. Kui nüüd planeedid õigesti reastuvad ja ma suudan asjaliku esmamulje jätta, siis hakkan võib-olla varsti keeletunde andma! Ja ei midagi müstilis-maagilist, vaid täiesti pesuehtsat inglise keelt.

Mõtlen, et kui ammused teemad lihtsalt natuke pikema vinnaga on, siis ei tasu imestada, kui assistenti otsiv jumalus ka esimeste sirelitega teada annab, et võiks ikka tööle asuda—

6) Et elu liiga asjalikuks ei läheks, võtan täiesti rivitult vastu koolituspakkumisi. Siiani ei meenu, et kuhugile siiani ka reaalselt kohale oleks jõudnud, aga praeguseks ootavad järjekorras avaldused nii programmeerimis- kui ka burleski töötuppa! Lihtsalt jälgede segamiseks…kui keegi peaks kunagi tahtma väita, et ma üheülbaline olen!

(autoriõigused 20%-le pildist olemas)

Aga üldiselt loodan, et liigpäev läks asja ette ja nautisite ilusat ilma ja hoiatan, et kevad on tulemas.