Sinine esmaspäev, särki-värki ja sünnipäevatorditükitu

  • Palju õnne sünnipäevaks, Tarvo ja Bharadi õde.
    Ja mina ei ole ühtegi tükki kooki saanud. Ega isegi pidu. Ega kartulisalatit. Teate ka, et kartulisalat siin maal on kartul…ja hapukoor. Ma olen v ä g a pettunud.
  • Söögiteemal jätkates – ma olen laiskvorst ja ei viitsi midagi kokata ja nii ongi mul kartulikrõpsud hommikusöögiks.
  • Või pettumuseteemal jätkates – India kriketimeeskond sai eile Inglismaalt 3 jooksuga kotti. Dhoni mängis nagu tapaks ta kärbseid, lahmis suht muuseas ja väga nõrgalt. Ei tea, ei tea…
  • Ja siis avastasin oma avastas Bharad eile minu suureks õuduseks, et uued voodiriided, mis on nagunii kergelt Transilvaania-teemalised…HELENDAVAD PIMEDAS. Kohe kui tule kustu paned, süttivad padjal ja linal täiskuud ja lossisiluetid. Jubedus. Maga nagu jaaniussipesas.

Ja blogimisteemad on täitsa otsas…kui sellest juba ülalpool toodut lugedes ise aru ei saanud. Appi!

Üks vastus

  1. sinine mis sinine.

    mul on ka sinine. panin hommikukohvi sisse soola, kõik jalanõud olid nädalavahetusest märjad ja kõrv valutab.

    aga hommikusöögiks sõin forellisaia ja muffinit:)

  2. Mu tuba helendab üleni öösel. Tähendab, kõik need tähed ja kuud ja planeedid, mis seintel on. Ja neid pole üldse vähe.
    Ela veel lastetoas.

  3. Kusjuures siin müüvad mingid onklid neid liikluses. St kui osadel ristmikel on fooris punane tuli ja passid seal, tsikli peal või taksos, siis astub mingi düüd ligi ja pakub kuud ja tähti. :D

  4. tead, mu pisike printsess.
    ma arvan, et sa mõtled seda teemade värgi pisut üle.
    kõige hullem on see, kui kirjutamine muutub sunduseks ja kohustuseks ning ei paku enam naudingut.
    võta pisuke paus. või kirjuta sellest, mida süda ütleb.

  5. No ma ei mõtle tegelt eriti üle, aga on päevi kus mõte ei liigu. Ja see ongi kogu selle lubaduse väljakutse. Kas ma olen võimeline siis ennast veel natuke rohkem pingutama, et ikka midagi tuleks.
    See pole ju mõni teadustöö. :P

Lisa kommentaar