ALT õhtupoolik

Ja siis ma pakkisin oma kartulipudru ja seened ja kypsisekakaopallid seljakotti, istusin tsiklile ja s6itsime peikaga Dahlia juurde Indiranagarile.
Peika sinna ei j22nud, tal oli mingi kokkusaamine oma semudega.
Ahmed oli juba seal, Dahlia vaaritas suure potit2ie riisi kohal ja taustaks m2ngis rytmikas salsamuusika.

Mingil ajal tuli Fernanda.

Ja siis me ikka veel ei s88nud, aga mina olin juba ysna n2ljane.

Tuli v2lja et ootame veel Ahmedi s6pru Saleemi ja Poonamit, viimase kohta k2is kommentaar et tegemist on “vaikse ja yldse mitte tyytu” (khm) tytarlapsega.
Nojah, l6puks nad siis tulid ja kaevusime toidusse.
-kentsakas roosa riis aedviljadega a la Mehhiko.
-tuline aedviljasegu Jeemeni moodi.
-punases kastmes praetud vorstil6igud Jeemeni stiilis.
-suur kuhi kollast ja venivat kartuliputru Eestimaalt (ma ei tea mis kuradi kartulid neil siin on).
-v6is praetud libariisikad (ehk shampinjonid) Maarjamaa moodi.
-v6is praetud lillkapsas a la Ahmed (raske uskuda, et see mingi jeemeni spets on).
-friikartulid. (Pole kommentaari…)

S6ime ja 2gisesime ja siis ma tuletasin meelde, et magustoit on ka ja Ahmedil l6id silmad s2rama ja kui ta hambad esimesse palli vajutas, siis oli tunne, et ta t6useb meetrijagu 6hku nagu multifilmis ja silmadest ja k6rvadest tuleb roosasid mulle, sest ta oli lihtsalt nii vaimustuses. Ja s6i suurema osa pallidest yksi 2ra.

Kui s88k allapoole vajus, hakkasime Pictionary’t m2ngima, mis on hirmus l6bus lauam2ng, kus tulen Aliase moodi kaartidelt s6nu… joonistada!
Naersime nagu hy22nid ja yldse oli koletore.

Ja siis tuli Bharad mulle j2rgi ja l2ksin koju 2ra.

