Abieluettepanek

September 18

Magasin seejärel jälle poole päevani. Tegin end siis lõpuks ikkagi korda, võtsin arvuti ja läksin Brigade’ile. Kui mitu päeva ma Java City seenequiche’ist unistanud olen – sinna jõudes oli ainult loogiline järeldada, et just sel päeval neil seda ei ole.

Sõin seal sellegipoolest hilinenud hommikusöögi (või oli see varane lõuna?), lugesin raamatut ja jalutasin siis minema. Ostsin omale pruunid poolpikad retuusid – et saaksin muretult oma lugematuid lühikesi seelikuid kanda – ja kolasin 5th Avenue kaubamajas, kui möödusin poodidest, kus Soniaga eelmisel päeval käisime. Rõõmsalt viipas üks noormeestest, keda kohanud olin mind oma poodi, palus istet võtta ja särasilmselt juttu ajama hakkas.

Sandeep, Kashmirist.

Ja viis minutit hiljem võttis ta pähe arvata, et võiksin koos temaga Kashmiri tagasi minna ja abielluda. Naljaga pooleks ja nii, aga ettepanek oli jõus sellegipoolest. Naersin, lubasin selle peale mõelda, kui Bangalorest villand saab ja vahetasime numbreid – Annika Lovely sai minu nimeks. Ta palus uuesti poodi külastada, kui rohkem aega on, lubas mulle kashmiri keelt õpetada ja pikemalt vestelda – aga kõike seda enne 25. kuupäeva, peale seda sõidab ta tagasi põhja.

Tulin sealt naerdes välja ja võtsin rikša Forumisse.

Istusin tükk aega netis ja sain siis Dannyga kokku. Läksime Corner House’i jäätist sööma ja peale pisukest arupidamist otsustasime, et kui kuskil mujal midagi ei toimu, siis paneme toimuma. Meil. Kuulasime muusikat, rääkisime juttu ja naersime kuni kõht läks tühjaks. Kell kaksteist öösel on Bangalores paar üksikut legendaarset kohta, kus veel süüa saab.

Nii sõitsime kõigepealt St Johni haigla öösel avatud kohvikusse, aga kuna seal midagi ei olnud, mis isuäratav tunduks, siis läksime Imperiali hotelli restorani ja tellisime dal riisi ja kana kababi. Ja värsket kurki, mida isukalt kaks taldrikutäit alla kugistasin.

Tagasi koju jõudes tegime veel telefonis Bharadwajiga plaani pühapäeval tsikliga roadtripile minna Nandi Hillsi. Raju.